úterý 5. ledna 2016

Lehce přiotrávený pes

Když už jsme se konečně společně s naším štěňátkem sžili a povedl se nám upravit jeho denní režim tak, že jsme vycházeli na ranní procházky později než v pět hodin ráno, přišlo najednou něco, co nás zase mírně rozhodilo. Naštěstí se to už jeho brzkého vstávání nedotklo. Zato mojí krásné italské boty a jeho trávicího traktu se to dotklo značně.

Bongoušek se rozhodl, že ochutná všechny boty, co by se mohly v jeho okolí nacházet. Když mi zničil žabky ze Španělska byla jsem smutná a na boty si dávala pozor. Vždycky jsem je dala někam, kam jsem si myslela, že nedosáhne. Bohužel to naše štěně ale rostlo opravdu rychle. Jeden den na parapet na odložené boty ještě nedosáhl. Druhý den si však tu inkriminovanou italskou botu stáhl  a rozhodl se mírně poupravit její design. Asi si řekl, že pásek kolem palce, který držel na noze celou botu, přeci není potřeba. Pásek ukousl a nebyl by to náš Bongo, kdyby to, co ukousl, nesežral. Bota byla gumová a nějak mu nesedla. Guma to byla měkká a v jeho malém žaludku nejspíš nabobtnala do obřích rozměrů.

Když mě manžel se psem vyprovázeli na focení, najednou se našemu štěňátku u huby začala dělat pěna a značně se mu zrychlil tep...rychlý tlukot srdce byl vidět i přes jeho čím dál mohutnější hrudník. Neodjíždělo se mi na focení moc lehko a manžel s Bongouškem rychlým krokem odešli k panu doktorovi. Naštěstí se Bongův zažívací trakt rozhodl s neznámou věcí rychle vypořádat a těsně před ordinací vyzvracel kus mojí boty. Tentokrát jsme naštěstí vyvázli bez větší újmy a u pana doktora i bez placení, protože nebylo co léčit :)



Žádné komentáře:

Okomentovat