úterý 16. února 2016

Bongo v pubertě = bordel na terase

Už je to tak... z našeho malého štěňátka, které ve svém mládí téměř nic nezničilo (krom inkriminované italské boty a páru žabek) se stal pubescent, který ničí všechno! Ale opravdu všechno!
Nejlepší k postupné likvidaci terasy jsou brzké ranní hodiny nebo doba, kdy si náhodou dovolíme odejít z domu.

Doufám, že ho tohle období brzo přejde a bude zase tím hodným psem, co vydrží doma sám a v klidu si kouše svoje dřevíčka.

A čím to jeho veleničení začalo? Začalo to pelíškem...uznávám, že jsme se doma už dlouho bavili, že mu pořídíme novej, protože ten, co má, je jen tenká látka vycpaná trochou molitanu. Bongo nás asi slyšel a usoudil, že nám ta výměna pelíšku už moc dlouho trvá. Proto vzal opět situaci do vlastních tlapek a při jedné návštěvě u Amiga se společně o tenhle pelíšek postarali. Potrestali jsme je oba a řekli si dobře, koupíme  mu teda nový. Vybrali jsme krásný, červený s puntíkama, pratelný, parádně vycpaný. Když pelíšek přišel a my mu ho s radostí předali, byl štěstím bez sebe. Čtyři následující dny se z něj nechtěl hnout...ani na procházku. Jakmile jsme ho pamlskama vylákali na  vycházku, tak po návratu okamžitě běžel do pelechu, aby mu ho náhodou někdo nevzal nebo neobsadil.

Pátý den byl kritický...manžel ráno odešel jako vždy do práce a já jsem si dovolila odejít na dvě hodiny pryč a pracovat jinde než z domu. Za dvě hodiny mě čekala opravdová spoušť! 
Pelíšek roztrhanej na kusy, zip vytrženej, molitan rozcupovanej...z toho se mi fakt chtělo brečet a to jsem ještě neviděla všechno. Když jsem se rozhlídla trošku víc, zjistila jsem, že Bongo se rozhodl vytrhat i pár kvítek a vyhrabat květináče. Málem jsem ho jela vrátit! Měl štěstí, jeho provinilej výraz a omluvná pacička (to je moment, kdy ví, že udělal něco moc špatně a pořád za mnou chodí a hladí mě packou a má výraz k pomilování) ho zachránily před deportací (já vím, že bych ho stejně nedala)!


Mobilová momentka

Za týden při mém dalším odjezdu se situace opakovala a tentokrát to odnesl ten krásnej terakotovej květináč na boudě a značně otrhaná túje. Všimněte si, že se tváří, jako by nic neudělal...

Mobilová momentka

Za další dva dny jsem zjistila, že Bongo je vlastně hrozně hodnej pes...a že za všechno může ta zlá panda z Ikei. Když jsem ráno otevřela dveře, Bongoušek s tím nejroztomilejším výrazem ležel u dvěří. U túje se válela panda, která měla kolem sebe plno větviček z naší krásné túje. Bongouškovi chyběla už jen u hlavy bublina s nápisem: "Já jsem té pandě říkal, ať to neničí, že se budeš zlobit...no ale nedala si říct!"


Mobilová momentka

Zajímá Vás, jak vypadá naše terasa dnes? Kvítka na ní už samozřejmě nejsou. Boudu si upravil tak, že vchod má trošku větší a přepážku, aby mu tam netáhlo už téměř žádnou. A túje? Už se nedá považovat ani za bonsaj :(


 Mobilová momentka

Buď sbohem krásná květinová teraso a zároveň...vítej psí výběhu! Snad se do jara umoudří a já budu mít zase terasu plnou květin a stromů!

Žádné komentáře:

Okomentovat